Kultura | Edukacja | Kronika 112 Sport i rekreacja | Inwestycje

Reklama

Jesteś zainteresowany zareklamowaniem się w naszym serwisie?
Sprawdź dostępne możliwości współpracy!

Oferta reklamowa

Kontakt

Masz ciekawy temat? A może jakieś pytania?

Kontakt

Dyżury telefoniczne ZUS odnośnie bonu turystycznego i przekazywania świadczeń na konto

7 czerwca 2021 | Komunikaty

W dniach 9 i 11 czerwca planowane są dyżury telefoniczne II oddziału ZUS w Łodzi. Dyżury dotyczą m.in. Polskiego Bonu Turystycznego i Platformy Usług Elektronicznych ZUS oraz korzyści płynących z przekazywania świadczeń na konto.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi zaprasza w dniach 9 i 11 czerwca na dyżury telefoniczne eksperta ZUS. Temat dyżuru to „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo – otrzymuj świadczenia na konto”.

9 czerwca

Pierwszy dyżur odbędzie się 9 czerwca, w godzinach od 10:00 do 12:00, pod numerem telefonu: 42 215 54 35.

W czasie dyżuru można się będzie dowiedzieć:

  • jakie korzyści daje posiadanie konta w banku,
  • jak założyć konto bankowe,
  • jak zmienić sposób wypłaty świadczeń w ZUS.

11 czerwca

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi zaprasza na dyżur telefoniczny, którego tematem będzie Platforma Usług Elektronicznych ZUS – co trzeba zrobić, aby zarejestrować profil na PUE i skorzystać np. z Polskiego Bonu Turystycznego.

Na dyżur ZUS zaprasza osoby uprawnione do bonu oraz podmioty, które świadczą usługi turystyczne. Dyżur odbędzie się 11 czerwca, w godzinach od 10:00 do 12:00, pod numerem telefonu: 43 824 78 87.

Monika Kiełczyńska
Regionalny rzecznik prasowy ZUS
woj. łódzkiego

Copyright © 2017-2021 Kocham Wieluń