Z dniem 25 stycznia dostęp do Starostwa Powiatowego w Wieluniu zostaje ograniczony.
Jak informuje Starostwo Powiatowe w Wieluniu, na podstawie Zarządzenia nr 3 Starosty Wieluńskiego z dnia 24 stycznia 2022 r. w sprawie ograniczenia dostępu do Starostwa Powiatowego w Wieluniu, wprowadza się ograniczenia w dostępie do Starostwa od 25 stycznia 2022 r. do 28 lutego 2022 r.
Kontakt z Urzędem zostaje ograniczony do formy listownej, elektronicznej i telefonicznej. Sprawy pilne, wymagające osobistego stawiennictwa w Urzędzie, będą załatwiane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem merytorycznym.
W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii oraz drastycznym wzrostem zakażeń na COVID-19 w powiecie wieluńskim informuję, że od dnia 25 stycznia 2022 r. do dnia 28 lutego 2022 r. wprowadza się ograniczenia dostępu mieszkańców do urzędu Starostwa Powiatowego w Wieluniu.
Otwarte będzie wyłącznie główne wejście do urzędu. Dokumenty, pisma i wnioski można składać osobiście do pojemnika wyłożonego w holu budynku. Proszę o dokładne wypełnianie wniosków, ze zwróceniem uwagi na numer telefonu kontaktowego do odbiorcy w celu ustalenia sposobu odbioru dokumentu. W sprawie wymagającej osobistego stawiennictwa proszę o kontakt telefoniczny z odpowiednim wydziałem Starostwa.
Informuję, że w kontakcie z urzędem można korzystać z: ePUAP (/1017/skrytka), Elektronicznej Skrzynki Podawczej (pzwielun.peup.pl), oraz adresu mailowego: starostwo@powiat.wielun.pl.
– informuje Starostwo Powiatowe w Wieluniu
Dokumentację, pisma i wnioski można również składać osobiście do wyłożonego, w holu głównym budynku Starostwa, pojemnika. Pracownicy wszystkich wydziałów będą natomiast dostępni telefonicznie i mailowo. Kontakty do poszczególnych wydziałów starostwa można znaleźć na stronie Starostwa lub poniżej.
W kontakcie z urzędem można korzystać z:
ePUAP ( /1017/skrytka ),
Elektronicznej Skrzynki Podawczej (pzwielun.peup.pl),
oraz adresu mailowego (starostwo@powiat.wielun.pl ).
telefonicznie:
Wydział Architektury i Budownictwa:
- 43 843 79 08,
- 43 843 79 09,
- 43 843 79 12,
- 43 843 79 15,
- 43 843 79 43,
- 43 843 79 47
Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji:
- 43 843 79 16,
- 43 843 79 49,
- 43 843 79 36,
- 43 843 79 45,
- 43 843 79 58
Wydział Finansowo-Księgowy:
- 43 843 79 41,
- 43 843 79 13
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami:
Ewidencja gruntów i budynków: Gminy: Biała, Czarnożyły, Mokrsko, Ostrówek, Osjaków, Skomlin:
- 43 843 79 07
Gminy: Wieluń obszar miejski, Wieluń obszar wiejski, Konopnica, Pątnów, Wierzchlas:
- 43 843 79 20
Wypis i wyrys z operatu ewidencyjnego:
- 43 843 79 21
Sprawy gospodarki nieruchomościami:
- 43 843 79 56
Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wieluniu:
- 43 843 39 19
Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg:
rejestracja pojazdów:
- 43 843 79 28,
- 43 843 79 55
prawa jazdy:
- 43 843 79 27
wyrejestrowanie pojazdów, zgłaszanie zbycia pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych:
- 43 843 79 57
Wydział Organizacyjno-Prawny i Nadzoru:
- 43 843 79 14
Biuro Ochrony Informacji i Bezpieczeństwa:
- 43 843 79 29
Oddział Zdrowia i Spraw Społecznych:
- 43 843 79 44
Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska:
- 43 843 79 31,
- 43 843 79 52,
- 43 843 79 26
źródło: Starostwo Powiatowe w Wieluniu