W zawiązku z zakażeniem pracowników oraz z powodu konieczności dezynfekcji pomieszczeń Inspektorat Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Wieluniu miał niedostępną bezpośrednią obsługę klientów.
Dokumenty można było jedynie złożyć do specjalnej skrzynki znajdującej się w Inspektoracie bez osobistego kontaktu z pracownikiem bądź elektronicznie poprzez Platformę Usług Elektronicznych PUE ZUS.
Od 14 września (poniedziałek) w wieluńskim Inspektoracie ZUS częściowo wznowiona zostanie bezpośrednia obsługa klientów. Czynne będą trzy stanowiska.
Na Sali obsługa będzie prowadzona przez:
- doradcę płatnika składek,
- doradcę emerytalnego
- i przy stanowisku informacji ogólnej.
ZUS dziękuje Klientom za wyrozumiałość i zachęca do kontaktu poprzez Platformę Usług Elektronicznych PUE ZUS lub infolinię 22 560 16 00.
Monika Kiełczyńska
Regionalny rzecznik prasowy ZUS
woj. łódzkiego